13 תשובות
שואל השאלה:
נכון, כי אנחנו לגמרי צריכים עשרות או מאות אלפי מסתננים שיגבירו את האלימות והפשיעה בישראל ובמערב.
אני כבר אמרתי מה אני חושב, מי שיש לו שכל שירד מהארץ, לא ישלם מיסים ולא יתגייס לצה"ל. יהיה פה רע מאוד.
נכון, כי אנחנו לגמרי צריכים עשרות או מאות אלפי מסתננים שיגבירו את האלימות והפשיעה בישראל ובמערב.
אני כבר אמרתי מה אני חושב, מי שיש לו שכל שירד מהארץ, לא ישלם מיסים ולא יתגייס לצה"ל. יהיה פה רע מאוד.
אנונימי
גרוע, מספיק המדינה שלנו לא מתפקדת אז עכשיו להביא עוד אוכלוסיות מוחלשות?!
חוץ מזה, שזו מדינת היהודים, שיהגרו לארצות אחרות.
חוץ מזה, שזו מדינת היהודים, שיהגרו לארצות אחרות.
שואל השאלה:
תראה בכללי המקום הזה מעפן ואני לא אוהב את התרבות הערסית פה, אבל עד עכשיו יכולתי להבין למה אנשים כן רוצים לגור פה ובסך הכל הרמת חיים פה די גבוהה, אבל עכשיו כשישראל תהפוך למדינות כמו סקנדינביה וכל בן אדם שני בתל אביב יהיה מסתנן, אז לא נראה לי שלישראלים יהיה מה לחפש פה
תראה בכללי המקום הזה מעפן ואני לא אוהב את התרבות הערסית פה, אבל עד עכשיו יכולתי להבין למה אנשים כן רוצים לגור פה ובסך הכל הרמת חיים פה די גבוהה, אבל עכשיו כשישראל תהפוך למדינות כמו סקנדינביה וכל בן אדם שני בתל אביב יהיה מסתנן, אז לא נראה לי שלישראלים יהיה מה לחפש פה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בכל מקרה אצביע לבנט כדי לתמוך במיעוט השפוי שעוד נותר פה.
אני בכל מקרה אצביע לבנט כדי לתמוך במיעוט השפוי שעוד נותר פה.
אנונימי
למה לא סמוטריץ?
שואל השאלה:
הוא אמנם עושה בית ספר לשמאלנים והוא קטל את תמר זנברג באחד הראיונות, אבל אני לא אוהב את הרפורמות שהוא עושה בכל מה שקשור לדת וכ'.
הוא אמנם עושה בית ספר לשמאלנים והוא קטל את תמר זנברג באחד הראיונות, אבל אני לא אוהב את הרפורמות שהוא עושה בכל מה שקשור לדת וכ'.
אנונימי
הבנתי
שואל השאלה:
בגדול אני גם ככה לא מתכנן להישאר פה, אבל אני כן אתן את הקול שלי למפלגות ימין מתוך מטרה להילחם בשמאל הסרטני, במסתננים בלתי חוקיים ובטרור
בגדול אני גם ככה לא מתכנן להישאר פה, אבל אני כן אתן את הקול שלי למפלגות ימין מתוך מטרה להילחם בשמאל הסרטני, במסתננים בלתי חוקיים ובטרור
אנונימי
נורר ואיום, מקווה שמישהו יחוקק את םזקת ההתגברות כמה שיותר מהר.
יש לך אזרחות זרה?
שואל השאלה:
לא, אבל יש לי איך לצאת מפה
לא, אבל יש לי איך לצאת מפה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כמובן אבקר בארץ והכל, אני נמצא הרבה בישראל ואמשיך לבקר, אבל אם החוק יעבור אז אני לא אבקר פה יותר
אני כמובן אבקר בארץ והכל, אני נמצא הרבה בישראל ואמשיך לבקר, אבל אם החוק יעבור אז אני לא אבקר פה יותר
אנונימי
כאילו עבודה בחו"ל? איך תעשה את זה
באותו הנושא: