6 תשובות
כן ואת יכולה לכתוב עליו משני הצדדים

אין לך מה להביא כי לא יתנו לך להשתמש בזה, ואת יכולה לבקש עוד דף אבל לא יודעת אם יתנו לך.
הרעיון זה לענות מהר ולא לחשב יותר מידי אלא אם כן באמת צריך
זה למה יש רק דף אחד
אני זוכר שיש באיזור הדקה על כל שאלה
(קצת כמו פסיכומטרי)
שואל השאלה:
אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
מותר להביא מהבית דפדפת או עט או משהו או שאי אפשר?
או שמותר לפחות לבקש יותר דפים..?
אנונימית
שואל השאלה:
דף אחד??
אנונימית
מביאים דף אחד ועפרון