2 תשובות
אם הוא לא יאהב את איך שאת נראת אז ביי ביי לו
שקט מביך זה לא דבר כזה רע
תהיי מי שאת תהני תחייכי
תנסי להגיע רגועה הכל יהיה בסדר תהני