10 תשובות
לא.
לא
לא
לא
אנונימית
ממש לא, עם כל ההערכה שיש לי לבחורים שמקדישים את עצמם לזה אפילו הייתי מעדיפה בן זוג לא קרבי. מטעמים אנוכיים כמובן... שיהיה לו זמן להיות איתי. אם מישהו לא בקרבי זה לא גורם לי לחשוב שהוא פחות שוה, אפילו לא לרגע
לא מוריד ולא פוסלת.
אבל אין ספק שקרבי מעלה.
אבל אין ספק שקרבי מעלה.
אנונימית
ממש לא, חשוב האופי שלו.
שואל השאלה:
איך להפך?
איך להפך?
אנונימי
לא , כל תפקיד זה סבבה לטעמי
אני לא פוסלת אבל קרבי מעלה לי
אני לא פוסלת אבל קרבי מעלה לי
לא
באותו הנושא: