7 תשובות
לא אזרום סתם כך עם אקסית, זה לא מתאים לדעתי.
אני אעצור את עצמי כי זה סתם יסבך את המצב
כן חד משמעית כן
רוב האנשים אני חושב שלא אבל אני כן אה
למה לי בכללי לשבת בפארק עם האקסית?
אנונימית
האמת שכן נראה לי,
אפילו שבחיים לא הייתה לי חברה
אם אני אוהב אותה והיא שווה בעיניי את זה אז כן
אכן.