8 תשובות
לא.
לא ציפיתי לזה 0_0
מה יואו מגניב
זה אבטיח רגיל...
יאואו "מה רבו מעשייך השם"
מזעזע. אין כמעט אבטיח באבטיח
האמת שידעתי את זה אבל זה בכל זאת מפתיע
איכ גועל נפש
באותו הנושא: