8 תשובות
לא.
לא ציפיתי לזה 0_0
מה יואו מגניב
זה אבטיח רגיל...
יאואו "מה רבו מעשייך השם"
מזעזע. אין כמעט אבטיח באבטיח
האמת שידעתי את זה אבל זה בכל זאת מפתיע
איכ גועל נפש