10 תשובות
לא
אנונימי
לא.
ממש לא !
איכס על אנשים כאלה
זורקים על הקיר אימאלה
יש אנשים ומקומות שמתפלים בזה כדי לך להיתקשר אליהם אם זה קורה לך
באיטליה מצאו הורים שהכריחו את הילדים שלהם לאכול צמחוני וכתוצאה מכך הבריאות של הילדים נפגעה, מאד, הכינסו את ההורים למאסר למשך עשרות שנים
כן, בעד תאי גזים
אממ...לא
אם אתם בעד עינויים, מה ההבדל בינכם לבינם?
הם אלימים - ואתם אלימים.
ואיך תחליטו מה מגיע למי?
עין תחת עין? כמו באירן?
אנונימית
כן. כל כך כן
מגיע להורים המטומטמים שרוצחים את הנפש של הילדים שלהם (עצוב שלפעמים זה לא רק את הנפש)
מגיע להם לדעתי מוות ביסורים!!!!!!!!!!!
זאת דעתי על תשפטו