התחברות
הרשמה
לפעמים שאני מנהל שיחה עם משהו אז השיחה נקטעת
אין לי יותר מה להגיד הכוונה ואני מנסה להיות מעניין וזה לא מצליח לי
עוד למשהו זה קרה? איך אפשר להיות יותר מעניין בשיחות?
12 בפברואר 2020, 14:58
נושאים לשיחה
ניהול
נושאים
ביישנות
שיחות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
שומרי מצוות- אתם מנהלים פה שיחות עם חילונים? חילונים- אתם מנהלים פה שיחות עם שומרי מצוות?
אני מנהל פה שיחה עם רוסי...
המנהל של האולפנה שלי קרא לי לשיחה על זה שיש לי חבר.
איך רושמים באנגלית- זאת הפעם הראשונה שאנחנו מנהלים שיחה
מנהלי סטיפס עוברים על השיחות בפרטי?
ממש רע לי בעבודה והמנהל שלי אמר שנקבע שיחה ונדבר על הכל (המשך בפירוט)
הייתי בשיחה עם היועצת המנהל והמחנך שלי והם קבעו שיש לי טראומה מלימודים, זה משהו הגיוני?
שיחה עם מנהל בעבודה חדשה, מה לענות עכשיו?
יש מישהו שאני יוצאת איתו ולא יצא לי עדין לנהל איתו שיחה עמוקה כזו מלב ללב.וזה משהו שמקשה עלי
אם מישהו מתקשר אליי לפלאפון, אנחנו מנהלים שיחה ארוכה- מי משלם על השיחה?
מה עושים שהשכנים מזמינים משטרה כל פעם בגלל שמנהלים שיחה בדירה, מורידים מים בשירותים, מתקלחים, הולכים על הריצפה, שותפים כילים, מתלוננים על רעש למשטרה, זה כבר לא נעים מה עושים?