8 תשובות
רופא
תצאי החוצה או תפתחי את החלון ותנשמי אויר
שואל השאלה:
כן זה עבר באיזשהו שלב , תודה :)
כן זה עבר באיזשהו שלב , תודה :)
אנונימית
שמח שזה עבר
ואם הייתי רואה את זה בזמן הייתי אומר פשוט לנשום עמוק לשתות קצת מים קרים וזהו.
לא צריך מכל דבר לרוץ לרופא
ואם הייתי רואה את זה בזמן הייתי אומר פשוט לנשום עמוק לשתות קצת מים קרים וזהו.
לא צריך מכל דבר לרוץ לרופא
להפסיק לעשן
שואל השאלה:
לא מעשנת :)
לא מעשנת :)
אנונימית
רופא
כדי ללכת לרופא
באותו הנושא: