13 תשובות
כי אין לה תרופה.
אין לה תרופה והיא מדבקת
שואל השאלה:
אז מה? גם לשפעת וצינון אין תרופה. לשום וירוס אין תרופה. הגוף נלחם בוירוסים לבד
אז מה? גם לשפעת וצינון אין תרופה. לשום וירוס אין תרופה. הגוף נלחם בוירוסים לבד
אנונימית
אין חיסון
אנונימית
זה יותר ממאות. וזה מתפשט בצורה מפחידה
את לא מתה מצינון וקצת נזלת ושיעול.
קורונה ממיתה.
קורונה ממיתה.
קודם כול לשפעת יש חיסון לקורונה עדיין לא ברור איך היא בנויה ואין חיסון ואין שום דבר לעשות נגדה במיוחד שהיא מדבקת מאוד
מתו מזה הרבה יותר מכמה מאות.
וזה לא רק בסין.
וזה לא רק בסין.
המחלה כבר באוויר נראה לי יותר מחודש אז תכפיל את הכמות שיש עכשיו נכון לעכשיו בסביבות 2500 ביום יכול להיות יותר תלוי באיזה יום בנגיד בארבע חודשים 120 יום 300,000 תעלה קצת בסביבות כשר אלף וזה רק 4 חודשים תכפיל בשנה
כי גם בתקופת הדגירה אתה מדביק והתגלה שהיא ארוכה משחשבו
כמה מאות מתים זה די הרבה כשכמה שהביאו זה לא הרבה יותר... אם 30% לא מבריאים זה רע.
בגלל ההתפשטות המהירה.
כרגע מתו רק 1000 בערך, אבל זה עדיין לא נגמר בגלל שיש בערך 40,000 אנשים שיש להם את הנגיף וכנראה שכפול מזה שלא יודעים שיש להם את הנגיף וממשיכים להדביק אחרים. זאת אומרת שעוד כמה ימים ימותו הרבה יותר מה 1000 האלה, וזה רק גודל. האחוזי מוות הנוכחיים לא משקפים נכון את המצב. גם אנשים שחולים בזה, מ10,000 אנשים זה גדל ל 40,000 תוך 4 ימים. ותקופת הדגירה יכולה להימשך עד 24 ימים בערך שזה המון זמן שבו מישהו שנושא את הנגיף יכול להדביק אנשים אחרים.
אם לא ימצאו פיתרון או חיסון לנגיף הזה בקרוב, תוך חצי שנה הוא בקלות יתפשט לכל העולם.
כרגע מתו רק 1000 בערך, אבל זה עדיין לא נגמר בגלל שיש בערך 40,000 אנשים שיש להם את הנגיף וכנראה שכפול מזה שלא יודעים שיש להם את הנגיף וממשיכים להדביק אחרים. זאת אומרת שעוד כמה ימים ימותו הרבה יותר מה 1000 האלה, וזה רק גודל. האחוזי מוות הנוכחיים לא משקפים נכון את המצב. גם אנשים שחולים בזה, מ10,000 אנשים זה גדל ל 40,000 תוך 4 ימים. ותקופת הדגירה יכולה להימשך עד 24 ימים בערך שזה המון זמן שבו מישהו שנושא את הנגיף יכול להדביק אנשים אחרים.
אם לא ימצאו פיתרון או חיסון לנגיף הזה בקרוב, תוך חצי שנה הוא בקלות יתפשט לכל העולם.
מתו כבר 900+ אנשים מזה וכולם היו סינים חוץ מאחד בפיליפינים, ורק אנשים מבוגרים ואנשים עם מערכת חיסונית חלשה מאוד מתים מזה
אנונימית
באותו הנושא: