4 תשובות
שאין צורך בזה, הרי שזה נוגד את חוקי האתר. המטרה במענה על שאלה היא לעזור לשואל השאלה, המטרה אינה לדון במסגרת השאלה.

נוסף על כך,
למה צריך להגיב על תשובה של מישהו?
הוא טעה/אתה לא מסכים עם התשובה שלו? מסמנים במינוס/פלוס. אין צורך להגיב.
אנונימי
כאילו כמו בווטסאפ?
רעיון נחמד כבר היה פעם רעיון כזה
והגיעו למסכנה שזה באלגן רצח!
רעיון נחמד חח