יש מישהו מהבית ספר שלי כיתה יב שכל הזמן מסתכל עליי ואני חושבת שעוא ממש בקטע שלי אז החלטתי לשלוח לו עוקב שלחתי לפני כמה
שעות והוא עדיין לא החזיר. ובאמת שזה מראה ממש שהוא בקטע שלי הוא מסתכל עליי המון ומנסה שאני אראה תמיד ולא פעם יצרנו קשר עין של כמה שניות להוריד את העוקב או לחכות לבוקר או משהו?