7 תשובות
ממש לא
בתקופה קשה כן
לא
תלוי גם אני ככה בערך 2-4 פעמים ביום
האמ אם זה פריקה אז הגיוני אבל זה לא אומר שזה בסדר
גם לי הייתה תקופה כזו, זה בדרך כלל עובר מהר, לי זה עבר תוך 2-3 חודשים
אנונימית
אני כזה בוכה הרבה אני מבין אותך
באותו הנושא: