10 תשובות
כן
לאינסטגרם, ולא כלכך.
כן
לוואטסאפ בערך עם 4-5 וכן אני עדיין בקשר עם כולם ועברתי איתם כי אנחנו מכירים די הרבה זמן.
ולאינסטגרם גם ועם הרוב אני לא בקשר.
ולאינסטגרם גם ועם הרוב אני לא בקשר.
לאינסטגרם כן אבל זה היה לפני כמה חודשים ואנחנו כבר לא בקשר (אין סיבה, פשוט הפסקנו לדבר)
כן, וכן :)
לא עם כולם אני עדיין בקשר, אבל עם חלקם
לא עם כולם אני עדיין בקשר, אבל עם חלקם
כמה פעמים לווטסאפ ולא בקשר
אנונימית
כן ולא :)
באותו הנושא: