התחברות
הרשמה
ראיתם בעל זבוב אם כן אהבתם או לא?
אני אישית מאוד אהבתי, מעביר מאוד טוב את המסר.
11 בפברואר 2020, 14:33
ספרות
בעל זבוב
קולנוע
3 תשובות
אהבתי.
Skylight
כן ראיתי את הסרט הזה ואהבתי מאוד, סרט מעניין
{
{Luna}
כן אהבתי אבל מעניין למה ביבי בית ערום כל הזמן
מ
מים מים משמיים
באותו הנושא:
איזה סדרות ראיתם ובאמת אהבתם?
ראיתם המירוץ למליון ?את מי אהבתם הכי?
ראיתם את הסרט "באהבה, סיימון" של נטפליקס?
ראיתם את דוכן הנשיקות? אהבתם?
ראיתם סטריינגר טינגס? אהבתם?
סקר; אנשים ראיתם Stranger Things? אהבתם את הסדרה?
ראיתם מה העלו אתמול לנטפליקס? אהבתם?
ראיתם פעם H2o אם כן, את מי הכי אהבתם?
ראיתם את הסרט "באהבה סיימון"?
ראיתם זגורי אימפריה? אם כן אהבתם?
ראיתם פעם אומברה אפור?אהבתם?