4 תשובות
תנסי לצבוע עם ספריי או כאלה של פורים משהו דומה ותבדקי.. או שתשאלי את ההורים הם יודעים מה הכי טוב בשבילך ואם את גם חושבת שזה מתאים

אבל הכי יפה זה טבעי!
לדעתי אם השיער שלך לא בלונדיני אל תצבעי לבלונדיני כי זה ממש ממש מכוער כשזה לא טבעי ורואים שזה לא טבעי
אנונימית
תנסי:) מקסימום לא תאהבי ... חיים פעם אחת
או שתשימי פאה בצבע הזה לראות...
אם את יודעת לעשות פוטושופ אז את יכולה