6 תשובות
לא חי בזכות עצמו
נעזר באחרים ולא מצליח לעמוד לבד מול דברים בסיסיים בחיים
נעזר באחרים ולא מצליח לעמוד לבד מול דברים בסיסיים בחיים
אם לא ניכנס להגדרה הפסיכיאטרית של אובססיה, הכוונה היא לאדם שמפחד להתרחק ממך, ששם אותך במרכז חייו בצורה מוקצנת, שמחשבות על העתיד איתך מטרידות אותו, וכו וכו.
אה יש סיכוי
שואל השאלה:
^זה לא ההגדרה של פסיבי?
^זה לא ההגדרה של פסיבי?
אנונימי
לא עושה כלום עד שאחרים פועלים לפניו ואז על סמך פעולותיהם של האחרים הוא פועל.
חוסר יכולת להיות בלי מישהו או משהו מסויים, לא לפתח כישורי הסתדרות בחי המישהו הזהק
באותו הנושא: