5 תשובות
אני שקט ומדי פעם יוזם, אני באמת רוצה להשתנות ואני בתהליך
אני צינית
אני לא שקטה ולא ביישנית, אבל גם בכלל לא חברותית. אז.. כלום ממה שכתבת.
האנשים האלה שמתחברים בשניות ומדברים עם כולם ומחבקים את כולם
אני חושבת שאני מאוד ידידותית ברושם ראשוני
אני כן מאוד חבקנית אבל לא אכפה את זה
אני מאוד מוחצנת, יודעת להקשיב אבל גם יודעת לצחוק.
לדעתי כיף להתיישב מולי לשיחה ספונטנית
אני כן מאוד חבקנית אבל לא אכפה את זה
אני מאוד מוחצנת, יודעת להקשיב אבל גם יודעת לצחוק.
לדעתי כיף להתיישב מולי לשיחה ספונטנית
באותו הנושא: