8 תשובות
אלך לבכות
ימקמק
אנונימית
כלום, כי אני לא משחק בזה.
כלום בעיקר
אממ כלום (?)
אבכה. הכרתי שם כל כך הרבה חברים :(
מה אני אעשה בלי רקפת1234,אני אבכה ואהיה עצובה
אני אבכה כל היום כי ביזבזתי חצי מהילדות שלי על זה