4 תשובות
זה בסדר זה פשוט יכול להיות קצת מגעיל, ממליצה לשים בטוסטר לפני שאת אוכלת את זה
זה בסדר.
שואל השאלה:
אולי פשוט אחמם במיקרוגל, זה גם טוב?
אנונימית
זה סבבה פשוט לדעתי זה יכול להיות כזה רטוב מהרוטב וזה פחות טעים ככה (לי לפחות), אז בטוסטר זה כזה עושה את זה קראנצי בחזרה, אבל גם במיקרו זה סבבה
באותו הנושא: