התחברות הרשמה

ראיתם את הסרט פלא ??? נכון עצוב????

10 בפברואר 2020, 18:03
בכיקולנוע    
4 תשובות
כן :(
P
P E P E
לא ממש
plmoknijbuhv
ראיתי
אבל בסוף יש הפי אנד :)
ל
לא סתם ילדה :)
מרגש
H
Hello my dudes
באותו הנושא:
מה הסרט או סדרה הכי עצובים שאי פעם ראיתם?
גם אתם ראיתם בחדשות שאמרו שהיא מתה? איזה עצוב זה נכון?
מה הסרט העצוב ביותר שאתם אי פעם ראיתם בחיים שלכם חוץ מטיטאניק ,אשמת הכוכבים וכו'?
איזה סרטים עצובים ראיתם שיצא לכם גם לבכות מהם?
(:( מה ראיתם קודם סמיילי עצוב או שמח(:(
אני חושבת ששוקולד זה הפתרון לכל הבעיות, אי פעם ראיתם מישהו שאכל שוקולד והיה עצוב?
כשראיתם את הכינוי שלי מה ראיתם קןדם שמח או עצוב
ראיתם את זה? עצוב כל כך
ראיתם?הרב זמרוני נפטר איזה עצוב
בבקשה תענו: אם לא ראיתם את הסרט: הקטע הזה העציב אתכם? מי שכן ראה: הייתם עצובים בקטע הזה?
ראיתם שהיוצר של בובספוג מת????רק אני עצוב מיזה??