5 תשובות
בעיקרון יכולים גם לעשות לך מבחן מעבר ביב ולעלות או משהו בסגנון. לא מאוחר, אבל כנראה תצטרכ.י להשלים חומר
אפשר הייתה לי אפשרות לעלות ל4 יחל כשהייתי באמצע שנת יא' אז בי' את בטוח תוכלי (כמו שאמרו מעליי זה הרבה חומר להשלים אז תהיי מוכנה לזה) בהצלחה :)
אפשר.. להשלים בין י ל יא זה מאתגר אבל אפשרי בהחלט.. תדברי עם האחראים ותשקיעי זמן להשלים את הפער.. אולי בסוף תהיי גם 90 ב 4, זה לא כזה רחוק
מאוחר מאוד כי כבר מתקדמים בחומר תבקשי לעלות עכשיו
כן אפשרי להעביר אותך ל4 יחל