6 תשובות
תדע שהבוחן בטסט לא רוצה שתהיה מושלם
הוא רוצה לסמוך עלייך שתנהג לאט ובזהירות ושלא תדרס נוסעים
בקשר לטעויות כולם טועים
אפשר עד 3 טעויות
ונסה שלא יבלום/ יגע לך בהגה כי אז זה נכשל בדוק
בהצלחה
דע את הטעויות ותשתדל לא לבצעם שוב פעם
אני יכולה להגיד לך משהו בשיעור האחרון שלי ליפני הטסט נהגתי על הפנים המורה העיר לי ונגע לי בהגה ובלם אותי כמה פעמים מרוב שהייתי לחוצה אחרכך הייתי הראשונה בטסט אז נשארתי לשבת והתחלתי לנסוע אני התעלמתי מהכל ונסעתי רגיל אני רק שמעתי את הקול של הטסטר שאמר לי ימינה שמאלה וזהו מכל השאר התעלמתי דמיינתי שאני יושבת ליד הנהג ואחד ההורים שלי נוהגים ובסוף עברתי את הטסט (טסט ראשון)
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובות, זה באמת עזר!
אתם יודעים כמה זמן נערך טסט?
בין 15 דקות ל25 דקות
אם לא תעבור לא נורא רק 19% עוברים טסט ראשון כפרה
באותו הנושא: