6 תשובות
תפסידי בכבוד ;) על מה ההתערבות? כאלו מה קורה אם את מפסידה
הפסד זה הפסד לא נורא.
לא תמיד מנצחים.
אבל לא הבנתי מה זאת אומרת אני אלמד בעל פה את stupid ?
ומה עכשיו את חייבת לה עקב ההפסד?
לא תמיד מנצחים.
אבל לא הבנתי מה זאת אומרת אני אלמד בעל פה את stupid ?
ומה עכשיו את חייבת לה עקב ההפסד?
ניראלי את המילים של השיר ^
אהה זה שיר?
הבנתי.. תודה.
הבנתי.. תודה.
אז קדימה, להתחיל לשנן!
שואל השאלה:
אוקיי התקדמתי לבית השני!!
אוקיי התקדמתי לבית השני!!
אנונימית
באותו הנושא: