התחברות
הרשמה
הגיוני שאני לא מספרת לחברות שלי שאח שלי בכלא צבאי למרות שהוא רק ברח מהצבא ולא עשה משהו יותר חמור?
כאילו סיפרתי רק לחבר שלי...
אפילו לבסטית שלי אני לא מספרת
10 בפברואר 2020, 00:21
חיילים
כלא
כלא צבאי
3 תשובות
כן
H
HOH
הגיוני לגמרי..
f
fairy_
מה הבעיה? אח שלך הוא מישהו נפרד ממך
Zzz
באותו הנושא:
מכניסים אותי לכלא ואני לא מפסיקה לדמם ישלי דם בצואה כבר חודשים וזה קרה לי בכלא ההייצי בכלא לפני חודש נראלכם הגיוני
הגיוני שאני כיתה יא ואין לנו ספרות השנה?
הגיוני שאני מטר 1.70 ומשקל 60 וחברות שלי אמרות לי שאני רזה?
זה הגיוני שאני אוהבת לרשום ספרים חופשי מהדימיון אבל לא סובלת שיעורי ספרות?
רק אני מרגישה לפעמים שאני מספרת יותר מידי דברים שאני לא צריכה להגיד לחברות?
הגיוני שאני סומכת על מישהו ומספרת לו הכל אחרי שפגשתי אותו פעם אחת?
אחותי התאומה נפגעת שאני מספרת לחברה הכי טובה שלי דברים ולה לא.
עובר עלי משהו שאני לא מספרת לחברות שבגללו אני לא קובעת אם חברות וגם הן לא ראו את הבית שלי אף פעם...
הגיוני שאני אוהבת לקרא אבל אני ממש שונאת שיעורי ספרות?
אז יש לי חברה זה בסדר שאני מתלהבת ומספרת לכל העולם ושמחה ממש אבל?
חברה שלי אמרה לי שנגיד אם אני מספרת למישהו שאמא שלי סוג של "מזניחה" אותי יכולים להכניס אותה לכלא. האם זה נכון?