3 תשובות
בשביל ללמוד מהבי צריך אישור מיוחד ממשרד החינוך
שואל השאלה:
איך לומדים מהבית?
אנונימית
בבית ספר רגיל לא. את צריכה ציון מגן (ממבחנים, בחנים ועבודות במהלך השנה + הערכת מורה), 30% וכו'. בנוסף יביאו לך קב"סית אם לא תלכי לבית ספר.
יש בית ספר אקסטרני או לימודים מהבית שעונים על הדרישה שלך