3 תשובות
כימיה טובה, צחוקים, אולי נשיקה אם נרגיש שזה בסדר וזורם.
שיח דיבור
לפעמים עומק
וחיוכים
לא יותר בחיי
והכי חשוב חיבור.
שיהיה על מה לדסקס