3 תשובות
כימיה טובה, צחוקים, אולי נשיקה אם נרגיש שזה בסדר וזורם.
שיח דיבור
לפעמים עומק
וחיוכים
לא יותר בחיי
והכי חשוב חיבור.
לפעמים עומק
וחיוכים
לא יותר בחיי
והכי חשוב חיבור.
שיהיה על מה לדסקס
באותו הנושא: