3 תשובות
הוא לא ראוי לך. את זקוקה לאדם שיעריך אותך. לדעתי קחי הפסקה ממנו, זה יגרום לו להעריך ולהתגעגע.
שואל השאלה:
אנחנו זוג ממש טוב (היינו)
אבל רבנו ממש ופתאום הוא מתנהג ממש מוזר והוא ביקש ממני לעזוב אותו כמה ימים אז ארבע ימים לא דיברתי איתו ועזבתי אותי והיום הוא אמר לי תודה הייתי צריך את זה אבל הוא נשאר מגעיל וזה מוזר ומתיש אותי הוא טוען שאני מעצבנת אותו "וחונקת" אותו ואין לו כוח אליי והוא מעדיף ללכת לשחק כדורגל או להיות עם חברים מאשר איתי וכל פעם שאני אומרת לו שמשהו מפריע לי הוא הופך את הכל אליי ואומר שאני לא בסדר
אל תתיחסי אליו ותתעלמי ממנו לא באמת רק כדי לבחון אותו ונראה אם הוא פתאום ידבר איתך פשוט תתני לו את ה"חופש "שהוא צריך כדי לראות אם את באמת חשובה לו וכדי שהוא יראה אם הוא יכול בלעדיך כי אם כן סימן שהוא לא אוהב אותך אז את צריכה להפרד ממנו .