5 תשובות
אני אומרת שזה רעיון טוב אך הם לא יחשבו על הצעתך מכיוון שהם בקושי נכנסים לאתר ובודקים תקלות ומקשיבים לתגובות הגולשים
פחות בעד.. בלי קשר לזה שיש לי רמת אמינות גבוהה, אני פשוט לא סובל לדווח.
שואל השאלה:
אני חושבת אחרת, לכל הדיווחים שאני מדווחת אני מקבלת משוב אחראי והם מוחקים את השאלות והתשובות שיש בהם מילים גסות
אני חושבת אחרת, לכל הדיווחים שאני מדווחת אני מקבלת משוב אחראי והם מוחקים את השאלות והתשובות שיש בהם מילים גסות
זה דווקא רעיון טוב כי זה גם יכול לעזור יותר לנאמנים
באותו הנושא: