7 תשובות
כל ידידות קרובה שהייתה לי עם בן נגמרה או בזוגיות או בריב וניתוק קשר. אז כנראה שאצלי זה בלתי אפשרי, הכל תלוי באנשים.
ברור שזה יכול להיות..
לא תמיד זה ככה, לפעמים יש כזה דבר ידידים
לי יש ידידים ממש טובים כבר הרבה שנים...
בלי זוגיות איתם..
אבל כל זוגיות מתחילה באיזה שהוא ידידות כל שהיא
כן,אפשר להיות רק ידידים אבל יהיה צד שמתי שהוא יהיה לו רגש וזה לא יתפתח לכלום בעצם.
כמובן, יש לי ידידים שבחיים לא אצא איתם ולא אחשוב עליהם במובן הרומנטי, הם כמו אחים בשבילי
יכולים ליהיות ידידים...