9 תשובות
צר לי לשמוע, והכל יכול להשתנות, הכל תלוי בך ועם הגישה שתבואי, פשוט תחייכי ולאט לאט יצטבר לך ביטחון תתנהגי כאילו כולם אוהבים אותך ואת הבן אדם הכי מאושר בעולם. גם אם בהתחלה את לא תרגישי ככה אני מבטיחה לך שתוך זמן קצר ה"זיוף חיוך" יהפוך לאמיתי. תנסי להיות יותר בחברת אנשים ולנסות להתחבר אליהם, תתנהגי טבעי בדיוק כמו שאת וזה יהיה מעל ומבער. אני במשך שנים הייתי חסרת ביטחון והיה לי קושי למצוא חברים, אני לא אשקר לך זאת תקופה מאוד ארוכה שתצטרכי לעבור עם עצמך ולצבור ביטחון בצעדים קטנים. אבל כל צעד קטן גם אם זה אפילו לשבת ליד ילדים או לשאול לשלומם, כל הדברים הקטנים האלו יתממשו בסוף למטרה הגדולה שאליה תירצי להגיע. בדברים האלה אין קיצורי דרך את הכל עוברת עם עצמך. תנסי להישאר חיובית, לא משנה מה ולא משנה מה קורה תמיד תחייכי ותמיד תרגישי טוב עם עצמך. לפני שאחרים יוכלו לאהוב אותך ולהתחבר אלייך את קודם כל צריכה לאהוב את עצמך בלב שלם. ברגע שתהיי עם ביטחון ותקומי כל בוקר עם חיוך ענק שבא לטרוף את העולם זה יהיה כמו מגנט שמושך אנשים אלייך. תנסי להיות יותר עם ראש פתוח ולנסות דברים שאולי לא היית עושה קודם. תלכי לאנשים שאת רוצה להתחבר אליהם ולאט לאט זה יקרה ויהיו לך עוד חברים. ולא חייב שכולם יהיו חברים שלך, במשך שנים הייתה לי חברה טובה אחת ולא היה אכפת לי מכל המסביב, היינו רק אני והיא ואף פעם לא הרגשתי בצורך לעוד חברים כי היא הייתה שם תמיד בשבילי וזה הספיק לי. אז פשוט תהיי אופטימית והכל יהיה טוב. הלוואי והייתי יכולה ליישם כמה מהדברים שאמרתי לך פה(: כי אני עדיין בתהליך עם עצמי אבל אני מרגישה חזקה ובטוחה יותר מאי פעם. אז תיישרי את הגב, תלכי עם סנטר למעלה ואף פעם אל תפחדי! לכי עם החיוך הענק שלך וצאי לטרוף את העולם! וגם אם תלכי לנשף לבד זה עדיין יהיה טוב יותר מלהישאר בבית. אז אני ממליצה לך שבתור צעד ראשון תלכי לנשף ותהני ממנו. את לא יכולה לדעת מה יקרה אם לא תנסי(:
אולי כן תלכי לנשף וכן תצאי את טוענת שאין לך חברים ואין לך מה לעשות אבל עד עכשיו את לא פועלת לשנות את זה ואת תוקעת את עצמך באותו המקום ...
ברור שהכל יכול להשתנות.
הרבה מאוד אנשים אפילו מבוגרים אמרו שהתיכון בשבילם היה סיוט זאת תקופה וזה יעבור את תכירי עוד אנשים ויהיו לך עוד חברים וחברות והכל בסדר את מדהימה!.
את יכולה לנסות לדבר עם אנשים ולהראות להם שכן איכפת לך שהם לא מתייחסים אלייך ואז הם יבינו
אני בדיוק כמוך בלי חברים ובלי חיים ככה שאני מבין את הכאב שלך גם שואל את עצמי את השאלה הזאת
אנונימי
את לא יכולה לדעת, מה יקרה מחר.
תשלחי הודעה מיד
היי שלום אני אכיר לך תעצמי כדאי להזדותת איתך ושעם תרצי תוכלי לפנות אליי ולקבל עזרה ,.


שמי דניאל בן 21
מתגורר במרכז עם הורי
בגיל 8 איבדתי את סבי , ונכנסתי לדיכאון עמוק חתכתי תעצמי התחלתי לעשן סיגריות ולשתות כמויות , הורי לא היו בבית הייתי שותה וחוזר לישון , כילד קטן הובחנתי כילד מחונן, הכניסו אותי לפנימיה שכנעו אותי שזה הדבר הטוב בשבילי , אחרי זה סבלתי נורא מאנשים שם ניצלו אותי ואנסו אותי , עברתי הטרדות מיניות, הלכתי ללמוד קארטה וקונפג פו להגנה עצמית ונהייתי נורא חזק אך הזיכרונות צפו בי , חברים תמיד בגדו נשים תמיד שיקרו וצחקו עליי , הייתי בורח מהפנימיה , והייתי חי ברחובות אוכל מפחים, דקרו אותי בבטן, מצאו אותי על הריצפה וברחתי מהבית חולים כדאי שאף אחד לא ידע , עישנתי סמים , מגיל 13 אבי קילל והשפיל אותי הרים עליי סכין , כל החיים סובבני שקרים , אמי רצתה להפיל אותי , מגיל 8 עד גיל 19 ניסיתי להתאבד , עבדתי בעבודות ותמיד לא הרגשתי שיך ולא כייף תמיד מוצא תעצמע מתלונן סבי היה מורה דרכי וחברי הטוב בעולם, בגיל 18 לאט לאט התחלתי ליישם את מה שהוא לימד אותי , הייתי בעברי שחקן כדורסל וכדורגל הייתי הטוב מכולם ותמיד קינאו והשפילו אותי לא יכולתי לשאת את זה , פתחו עליי פייסבוק פרצו לפייסבוק קלי וקיללו את כל חברי האמייתים, הלכתי מכות כל חיי סבב סביב אלימות, כל חיי קיללו וגידפו אותי למות, אייך התמודדתי? לבד תפילות וכתיבה , הייתי רוכב על סוסים וגם שם קינאו בי , אנשים השילו אותי הייתי קצת תמים ונפלתי לתוך מלחמות שלא שלי .

זה מעט קטן בכדאי שתביני שלי מעולם לא היו חברים ולא משפחה גם שהמשפחה שלי בחיים האחים שלי תמיד השפילו והורידו אותי לתהום.

כהיום אני מגדל 2 כלבים
אין לי רישיון ונכשלתי 4 טסטים
או בכל זאת קניתי רכב כדאי להרגיש יותר דרייב להצליח
אני טומר כל בוקר תודה על כל פיקחת עיניים כהיום אני נקי מסמים ושטויות שותה רק בשמחות מתוך שמחה אמיתית ולא התמכרות שקרית.


עם תרצי לדבר ולקבל הכוונה יעוץ
ללא שום פסיכולוג ללא שום כדורים
כי כדורים ופסיכולוגים שיקרו והפילו אותי לתוך אפר של שקרים .

תרצי עזרה אני אעזור לך ואכוון אותך ואהיה איתך במסע הזה עד שתצליחי ואני אשמח בהצלחתך (:
ממש כמוני. :(