4 תשובות
כי אין בשום מקום בעולם מערה תת קרקעית של 30+ קילומטרים, זו תכנית שאי אפשר להשלים..
לא חושב שחצי מהאוכלוסייה בקטע של להרוס את ישראל.. אבל מוזיקאי לשעבר(?) בטוח יודע מה חמישים(?) אחוז מהאוכלוסייה חושבים.
לא חושב שחצי מהאוכלוסייה בקטע של להרוס את ישראל.. אבל מוזיקאי לשעבר(?) בטוח יודע מה חמישים(?) אחוז מהאוכלוסייה חושבים.
אנונימי
^^
יש מנהרת כביש באורך של 25 קמ בבריטניה.
ואני חושב שזאת תוכנית מעולה. זה בדיוק מה שאני חושב שצריך לעשות
את הישובים של היהודים להשאיר ליהודים
וישובים ערבים שגם ככה שלהם ואנחנו לא יכולים להיכנס לשם אז לתת למדינה שלהם.
הם מקבלים גם כפול שטח ממה שיש להם עכשיו אז הם לא רק מוותרים.
בגדול מבקשים מהם להיות בני אדם ולהפסיק עם הטרור והם יקבלו את המדינה שהם כל כך רוצים ושיכירו בכך שכאן זה מדינת ישראל וזה ישאר.
הבעיה שזה לא יקרה כי הם מטומטמים שחושבים שהם יכולים עלינו
וגם כשנותנים להם מדינה הם מפגינים נגדה כי הם יודעים שעדיף להם לחיות תחתנו
יש מנהרת כביש באורך של 25 קמ בבריטניה.
ואני חושב שזאת תוכנית מעולה. זה בדיוק מה שאני חושב שצריך לעשות
את הישובים של היהודים להשאיר ליהודים
וישובים ערבים שגם ככה שלהם ואנחנו לא יכולים להיכנס לשם אז לתת למדינה שלהם.
הם מקבלים גם כפול שטח ממה שיש להם עכשיו אז הם לא רק מוותרים.
בגדול מבקשים מהם להיות בני אדם ולהפסיק עם הטרור והם יקבלו את המדינה שהם כל כך רוצים ושיכירו בכך שכאן זה מדינת ישראל וזה ישאר.
הבעיה שזה לא יקרה כי הם מטומטמים שחושבים שהם יכולים עלינו
וגם כשנותנים להם מדינה הם מפגינים נגדה כי הם יודעים שעדיף להם לחיות תחתנו
נראה לי שטעיתי וזו צריכה להיות איזה 42 ק"מ או משהו, אני לא יודע אם זה אפשרי, אולי, די משפיל למדינה הפלסטינית שהם צריכים לעבור בצורה תת קרקעית למדינה שלהם בעיניי אבל וואטאבר.
הכי גדולה היא 30 דרך איזה הר באירופה אם אני זוכר נכון. לא יודע אם זה אפשרי.. נשמע רעיון די רע באזור השבר הסורי- אפריקאי אבל מה שאלו שלמעלה יראו לנכון.
הכי גדולה היא 30 דרך איזה הר באירופה אם אני זוכר נכון. לא יודע אם זה אפשרי.. נשמע רעיון די רע באזור השבר הסורי- אפריקאי אבל מה שאלו שלמעלה יראו לנכון.
אנונימי
נראה לי שטעיתי וזו צריכה להיות איזה 42 ק"מ או משהו, אני לא יודע אם זה אפשרי, אולי, די משפיל למדינה הפלסטינית שהם צריכים לעבור בצורה תת קרקעית למדינה שלהם בעיניי אבל וואטאבר.
הכי גדולה היא 30 דרך איזה הר באירופה אם אני זוכר נכון. לא יודע אם זה אפשרי.. נשמע רעיון די רע באזור השבר הסורי- אפריקאי אבל מה שאלו שלמעלה יראו לנכון.
הכי גדולה היא 30 דרך איזה הר באירופה אם אני זוכר נכון. לא יודע אם זה אפשרי.. נשמע רעיון די רע באזור השבר הסורי- אפריקאי אבל מה שאלו שלמעלה יראו לנכון.
אנונימי
באותו הנושא: