5 תשובות
מניסיון, אל תכתבי
לא לכתוב תשחררו ממנו
נפרדתם, אין למה
אל תכתבי את תצטערי על זה אחותי
עדיף לך לא לרשום כלום, אם נפרדתם אין מה לחגוג