7 תשובות
ספורט, אוכל טעים, סדרה שאת אוהבת, להחשף קצת לשמש כשמזג האוויר ישתפר... כל אלה מעלים מצב רוח. זה טבעי להרגיש מדוכדכת קצת בחורף.
כדורים עדיף שלא
הייתי פשוט מתחיל לפעול ולעשות מה שאני רוצה, מה שבא לי למוח ( לא עכשיו לרצוח מישהו כן) אבל עושה עם עצמי משהו.
אם זה להתאמן, להיפגש עם חברים, למצוא תחביב חדש, להתנסות בדברים חדשים
שואל השאלה:
זה לא עובד.
אנונימית
מה שמדאיג אותי שאת אומרת שאין טעם בחיים ואני חוששת לך
תהיי עם אנשים שאת אוהבת ותעשי דברים שאת אוהבת
כנל
אני שותה אלכוהול אל תלמדי ממני
אבל לדבר עם אנשים מעביר את זה זמנית
אנונימית
מוזיקה, תחשבי על דברים שמשמחים אותך.