4 תשובות
מה שאת מעדיפה יותר... אם היית כבר בסלובניה אז נראה לי עדיף אוקראינה
אבל תבחרי מה שאת חושבת לנכון. הכל יהיה בסדר
אבל תבחרי מה שאת חושבת לנכון. הכל יהיה בסדר
היכן שאת חושבת שיהיה לך הכי טוב ומהנה
את לא רוצה לשאול אותם לגבי לטוס כולם ביחד לאוקראינה?
בשביל לא להחמיר להם את הריב תגידי שעם אף אחד מהם
אם תגידי אחד מהם אז אותו אחד ייעלב ויריב עוד יותר אז עדיף להגיד אף אחד
אם תגידי אחד מהם אז אותו אחד ייעלב ויריב עוד יותר אז עדיף להגיד אף אחד
אנונימית
באותו הנושא: