3 תשובות
תעשי מה שאת מרגישה איתו טוב,אם את רוצה לנסות לאכול כמה שפחות בשר זו זכותך ואלו דעות שלך ואולי שכבר תאכלי פחות פחות תרגישי שאת כמעט ולא צריכה את זה וזקוקה לזה.למרות שלפי דעתי בשר זה מאוד חשוב אבל כל אחד והדעה שלו תרבי במזונות בריאים עם ויטמינים..אין דבר מוזר בזה ולא חייב להפסיק לאכול בשר ביום אחד זה גם יכול להיות תהליך כל אחד והקצב שלו.זה שיש לך כוונה טובה זה כבר יפה
אנונימית
אני משגשגת מאז שהפסקתי עם מוצרים מהחי.

אם את יודעת שתצליחי לצרוך את כל אבות המזון אין סיבה להמשיך לאכול בשר
אני אישית מעדיפה לא לאכול בשר/דג לכל שארית חיי.
אבל את תעשי מה שאת חושבת לנכון לעשות.
אולי לא תאכלי בשר אבל כן דג.
באותו הנושא: