4 תשובות
כי הם חושבות שהם שווים.
כי הם חתיכים מגניבים ?! גנטיקה טובה?! יצאו לה ילדי מוקה עכשיו הן לא צריכות להשתזף או לזריק בתחת ושפתיים..
יש להם סטייל משלהם למה לא
זה למה אני אומרת ישראלים גזענים ולא מודעים לעצמם....
העיקר משתזפות מזירקות בשפתיים תחת סקווטים כמו נועה קילר ועושות צמות
ולא מבינות למה אוהבים שחורים...
כי יש להם בילבל גדול
אנונימי
אפשר פרח ?