3 תשובות
קורה שלא מצליחים, עם קצת אימונים והרבה רצון את תצליחי
תדברי איתה ותסבירי לה שאת מעדיפה לעשות לבד ולא מול הכיתה,
אני ביקשתי מהמורה והיא אישרה לי
שואל השאלה:
נגמר לי כבר ההזדמנות וגם פשוט קשה לי לקפוץ הלוואי ומישהו היה מבין את זה שיש כאלה שזה לא קל להם אפילו לנסות ופשוט קיבלתי לחץ באותו הרגע
אנונימית