6 תשובות
גם אני הייתי ככה עד לא מזמן, הייתה לי אנמיה ויש לי מעי רגיז (שאז לא ידעתי ולא חשבתי על זה בכלל) אז בטח בגלל זה

היום עדיין, אבל הרבה פחות
אנונימי
שואל השאלה:
אולי ישלי אנמיה אבל אמא שצי לא תיקח אותי לרופא או משהו כזה
ומעי רגיז?איך זה קשור
אנונימית
^ שלשולים> איבוד נוזלים> חולשה
אנונימי
את אוכלת אוכל שלא נותן לך מספיק אנרגיות, אני חושבת
שואל השאלה:
מה הקשר תזונה
אנונימית
הכל בתזונה