7 תשובות
הליכה של 45 דקות זה המון זה יותר מדי לחימום
כן הזזת שרירים חילצת עצמות קצת
שואל השאלה:
אם זה נחשב למספיק חימום
או שצריך גם לעשות מתיחות
אנונימית
את האמת שמתיחות לא באמת עוזרות וגם אם כן האפקט שלהם ממש קטן
עדיף לעשות תרגילי כוח בעומס נמוך
שואל השאלה:
חח חח חח לא אני פשוט הולכת ברגל מהבית למכון וזה 45 דקות , אז שאלתי אם זה בסדר
אנונימית
הרבה יותר מדי זמן בשביל חימום ויכול גם להוריד מהאפקט דווקא.
לא צריך אירובי בכלל, פשוט תעשי מתיחות דינאמיות+לעשות סטים עם משקל קל ועולה עד שתגיע למשקל עבודה שלך.
בהצלחה.
אם זה בלית ברירה אז איפה השאלה?