המורה שלי של המגמה ואני בסוג של כאסח מוזר, והוא מתנהג כמו ילד בן שלוש. קיצר לא הגעתי היום, והוא שלח לי הודעה למה
אני לא יכולה לכתוב, לא הרגשתי טוב וכו' כי זה לא יספיק לו. בעיקרון אני אצל סבתא שלי והיא גרה ממש רחוק אז הייתי צריכה לצאת מוקדם בבוקר. אבל זה גם לא יספיק לו ^ זה בסדר אם אכתוב לו שיש אזכרה לסבא רבא שלי אז לא יכולתי להגיע. (באמת יש אזכרה -_-) פשוט זה לא נשמע מומצא מידיי?