3 תשובות
בין יום לשבוע נראלי, תלוי אם זה נסגר אצלך מהר או לא
אני הורדתי אחרי שנה וחצי וכשהלכתי לשים מחדש אחרי שעה כבר הרגשתי שהחור התחיל להסגר, זה חור שנסגר מאוד מהר
אני הורדתי אחרי שנה וחצי וכשהלכתי לשים מחדש אחרי שעה כבר הרגשתי שהחור התחיל להסגר, זה חור שנסגר מאוד מהר
לי יש נזם מעל שנה, וכל פעם שאני מורידה אותו לכמה שעות החור מצטמק
אז אני מניחה שכמה ימים
כנראה שהחור ייעלם לגמרי, מקסימום תישאר צלקת פיצית
אז אני מניחה שכמה ימים
כנראה שהחור ייעלם לגמרי, מקסימום תישאר צלקת פיצית
לי הוא נסתם תוך כמה שעות..
באותו הנושא: