היא פשוט כזאת מתוקה והגיוני שהתחלתי לחשוב את זה רק בגלל זה??
יש לי חבורה שיש בה ידידה שלי (בוא נקרא לה א) שכל הזמן מחליפה חברים ויש לה חברה הכי טובה (שגם ידידה שלי שנגיד היא נ) שממש יפה אבל לא יוצאת עם אף אחד. ואיכשהו תמיד נ מתחברת ישר לכל מי ש-א מביאה והם ישר אוהבים גם אותה עכשיו במשך הזמן תפסתי אותה כל הזמן מרגיעה את הבנים אחרי ש-א והם נפרדים והיא כזאת מתוקה אליהם ואכפת לה מהם! והיא תמיד הייתה כזאת שכיף להיות איתה אבל הגיוני שבגלל זה התחלתי לחשוב עליה גם את זה?