9 תשובות
אסור לנו לגלות סורי
אנונימי
יש כאלה שהם נפצע קל כאלה שעוד בהכרה
נפצע בינוני מישהו שנפצע קשה אבל בהכרה
נפצע קשה שהוא לא בהכרה
שואל השאלה:
איזה כיף לקבל תשובות רציניות מאנשים רציניים
שואל השאלה:
חוץ ממך רפונזל
מזה ציניות? לא הבנתי חחח שאלת עניתי
פציעה קלה זה בדרך כלל פציעה שלא פוגעת במערכות פנימיות.. כמו שבר פשוט ברגל..
בינוני זה כבר פציעה שפוגעת בכמה דברים. כמו שטפי דם , שבר פתוח ופציעת דקירה עמוקה למשל שקורעת כלי דם..
קשה ואנוש זה כבר פגיעה רצינית במערכות פנימיות כמו דימום בראש , ירי במקומות מסוימים( איבוד דם מאסיבי שגורם להלם)
שואל השאלה:
כן ציניות כי את היחידה שענית ברצינות חחח
שואל השאלה:
אוקיי תודה w
רפונזל^^ יכול להיות פצוע קשה שיהיה בהכרה .
ולעומת זאת פצוע בינוני/ קל שיאבד הכרה.
חומרת הפציעה לא נמדדת בעירנות האדם.