התחברות הרשמה

כדאי לי להקריא את זה לחברה שלי ביום האהבה?

בית 1:
אותך אני אוהב
זה קשה להסביר
תמיד תהיי אצלי בלב
אני שמח שאותך אני מכיר

השיחות הארוכות
כשאת מרגישה שמחה או עצב בלבד
כל הזמן בלילות
לא מוכן לעזוב לך את היד

פזמון:
אני לא יכול להרגיש לבד
כשאת תמיד איתי
מצאתי בך משהו מיוחד
משהו שאין בתוכי
מצאתי אהבה

שרשרת של דמעות
החיוך שלך לא יוצא לי מהראש
גם עינייך החומות
והמעיל שנהגת ללבוש
אני כל כך אוהב אותך
6 בפברואר 2020, 19:21
יום האהבה    
2 תשובות
ואו זה יפה ומרגש ונראה שכתבו את זה מהלב, אני בטוחה שהיא תאהב את זה.
M
M e l a n i e
זה מהמם.
תראה לה היא ממש תתרגש
A
Anadil
באותו הנושא:
לאן כדאי לי ולחבר שלי ללכת ביום האהבה?
זה סבבה לתת לחברה שלי ביום האהבה?
כדאי לי להביא לה את זה ליום האהבה?(אנחנו ניהיה קצת יותר משבועיים באותו יום)
מי שאין לו חבר\ חברה, מה אתם עושים ביום האהבה?
מה לעשות לחברה ביום האהבה?
מה כדאי לעשות לחברה שלי לכבוד יום האהבה?
כמה זמן בממוצע יקח לאדם להקריא בקול 709 מילים?
כדאי לי לצאת למסעדה ביום האהבה לבד? אין לי חברים או חבר
זה פאדיחה לשלוח לחברה שלי פרחים הביתה ביום האהבה??
כדאי לי לקנות לה את זה ליום האהבה?נראה לכם זה מספיק?
יש לי מחר דייביט בכיתה ואני ממש לא רוצה להקריא.