5 תשובות
זה יצא, ראיתי והיה ממש יפה! אהבתי היה מצחיק
כן, סרט מעולה
סרט אדיר. ראינו אתמול והולכים שוב בשבת
מה זה לא יצא בכלל עדיין
זה היה סבבה
אנונימי
באותו הנושא: