תשובה אחת
היי אהובה
הייתי בעבר בקשר כמו שאת מתארת
אני בחרתי להיפרד ואני אסביר למה.
את צריכה מישהו שירצה להיות איתך בכל רגע נתון, מישהו שאהבה בניכם תיהיה הדדית
ואם הוא לא יכול לספק ולתת לך את מה שאת צריכה אז למה להמשיך?
את יכולה למשוך את הקשר אבל הוא רק מזיק זה הרי לא מה שאת באמת רוצה וככל שיעבור הזמן יהיה לך יותר קשה לשחרר.
אני מציעה שקודם כל תדברי איתו על זה.
תראי איך הוא רואה את המצב, אם הוא בא ממקום של התגוננות ולא מבין מה את רוצה כנראה שהקשר פחות חשוב לו ולכן כדאי לך להיפרד כי אהבה לא הדדית.
אם הוא באמת מתנצל וואלה אכפת לו תני לו צ'אנס להוכיח לך אחרת ושאת חשובה לו באמת.
בהצלחה אהובה!
אנונימית