החלום שלי זה שתיהיה לי חבורה כמו בסדרה איך פגשתי את אמא או חברים. מי שלא יודע על מה אני מדבר, תראו את הסדרה! בעיקרון חבורה של 3 בנים 3 בנות או משו כזה בערך, שתמיד שנצטרך עזרה נפנה אחד לשני, כל כמה ימים ניפגש, ניהיה החברים הכי טובים, נריץ שחנשים, בדיחות פרטיות והכל. כרגע יש לי 2 חברים שזורמים לזה, אבל לא מצאתי אף אחד אחר שזורם לזה. זה חלום מוזר לפי דעתכם?