28 תשובות
זה לא טוב
תחכה לפחות שזה יהיה חוקי אם תשמרו על קשר אז אולי יקרה משהו
בין אמא שלי לאבא שלי יש הפרש 16 שנה
בין אמא שלי לאבא שלי יש הפרש 16 שנה
זה לא טוב.
תנסה לחשוב על דברים אחרים וכדאי שתפסיק לדבר איתה. ילדה בת 13 היא בכיתה ז', סביר להניח שאתה אחרי צבא.
אין שום הצדקה לזוגיות בהפרש כזה.
אין שום הצדקה לזוגיות בהפרש כזה.
תתמודד אחי, זה מה יש.
או שתשכח ממנה או שתמשיך לסבול כל החיים.
"בוגרת לגילה" זה משפט מוכר של פדופילים אגב.
או שתשכח ממנה או שתמשיך לסבול כל החיים.
"בוגרת לגילה" זה משפט מוכר של פדופילים אגב.
אנונימי
זה אסור חוקית. אל תתקב אליה כי אתה תסתבך וחבל לך.. אם אתה אומר שאתה לא מסוגל לשכוח. אז תעשה את זה בלי מסוגלות. כי מבחינת הענין זה נחשב פדו פיליה. עד כמה שזה נשמע רע
יכול יכול
אנונימית
תשכח ממנה.. זה לא יעבוד.
תנתק קשר ותמשיך הלאה. "בוגרת לגילה" ככל שתהיה. זה לא חוקי.
בן זיני??
לא טוב בכלל
עכשיו להפסיק,עכשיו ודחוף
זה אשכרה פדופלייה...
אנונימי
משטרה שלום
לא מבין למה קוראים לך פדופיל, לא זכור לי שזה פדופיליה. הוא כפה עליה משהו? הכריח אותה משהו? לא.
חוקי זה לא, בזה אני מסכים לחלוטין. אבל הוא לא עשה שום דבר שעובר על החוק או משהו שיהפוך אותו לפדופיל.
חוקי זה לא, בזה אני מסכים לחלוטין. אבל הוא לא עשה שום דבר שעובר על החוק או משהו שיהפוך אותו לפדופיל.
הוא ממש ממש לא פדופיל זו אהבה לא בוחרים במי להתאהב...כן זה לא חוקי אבל אם אתה באמת מרגיש שזה לא כמו כל אחת אז תחכה לפחות שזה יהיה חוקי איכשהו...אני הכי בעד אהבה לא משנה איזה הפרש גילאים בהצלחה!
תחשוב שאתה תתאהב באחותך הקטנה זה אוי ואבוי
חכו שתתבגרו קצת
אם גיל זה רק מספר אז תזכור שכלא זה רק חדר..
''אל תגידו לי לנסות לשכוח ממנה, כי ניסיתי, לא יכול'' בולשיט, יש יכול ויש לא רוצה, תכריח את עצמך , אתה לא ילד קטן.
היא בת פאק*נג 13 לא משנה אם היא בוגרת או לא, היא קטינה ואתה בגיר, לך תתעסק עם בחורות בגיל שלך ותעזוב אותה בשקט
היא בת פאק*נג 13 לא משנה אם היא בוגרת או לא, היא קטינה ואתה בגיר, לך תתעסק עם בחורות בגיל שלך ותעזוב אותה בשקט
למה אתה מדבר עם ילדות בנות 13 בכלל?
אסור פדופיליה תשכח ממנה ותפסיק לדבר עם קטינות.
אסור פדופיליה תשכח ממנה ותפסיק לדבר עם קטינות.
היי יו, בן זיני צ'אק
אוקיי,
1. אתה לא יכול לשלוט במי להתאהב
2. על תעשה שטויות שתתחרט עליהן אחר כך
3. תמשיך לדבר איתה אם זה עושה אותך מאושר
4. תבין שאתה לא יכול להיות איתה...
5. אולי בעתיד זה ילך לכם
6. אתה לא צריך לשכוח ממנה
7. אני מקווה שאתה תסתדר
וזהו בערך
1. אתה לא יכול לשלוט במי להתאהב
2. על תעשה שטויות שתתחרט עליהן אחר כך
3. תמשיך לדבר איתה אם זה עושה אותך מאושר
4. תבין שאתה לא יכול להיות איתה...
5. אולי בעתיד זה ילך לכם
6. אתה לא צריך לשכוח ממנה
7. אני מקווה שאתה תסתדר
וזהו בערך
פשוט להתרחק!
אנונימית^ היא קטינה , הוא יכול להיות בככלא בגלל שטויות כאלו
לכל האלה שאומרים "זה לא טוב", "זו פדופיליה" או "פשוט להפסיק":
אתם לא מחדשים שום דבר לאף אחד שזה לא דבר טוב, אף אחד לא שאל לגבי אם זו פדופיליה או לא, ואי אפשר פשוט להפסיק. זה רגש, זה פשוט לא עובד ככה.
ולשואל השאלה, תנסה להתנתק מכל מסגרת שבה אתם נמצאים ביחד, תתרחק ממנה כמה שיותר, ותנסה למצוא מישהי אחרת כדי לא לחשוב עליה.
עם כמה שזה קשה, לטובתך ולטובתה אתה חייב לרדת מזה (ואני יודעת שזה לא פשוט בכלל, אבל אין ממש ברירה אחרת).
אתם לא מחדשים שום דבר לאף אחד שזה לא דבר טוב, אף אחד לא שאל לגבי אם זו פדופיליה או לא, ואי אפשר פשוט להפסיק. זה רגש, זה פשוט לא עובד ככה.
ולשואל השאלה, תנסה להתנתק מכל מסגרת שבה אתם נמצאים ביחד, תתרחק ממנה כמה שיותר, ותנסה למצוא מישהי אחרת כדי לא לחשוב עליה.
עם כמה שזה קשה, לטובתך ולטובתה אתה חייב לרדת מזה (ואני יודעת שזה לא פשוט בכלל, אבל אין ממש ברירה אחרת).
עצם זה שמלכתחילה הכרת אותה או פיתחת שיחות עם ילדה בת 13- כאן מתחיחה הבעיה שלך. זה לא מקרי, אלא שיש בך נטיה כזו. למה שבחור בן 21 יגלה עניין בת 13 ולא בבנות גילו?
כעת, אחרי שיצרת את הסיטואציה הזאת במודעות מלאה, אתה למעשה אומר לעצמך ולנו "זה לא בשליטתי", או "היא בוגרת".
אתה צריך לברר עם עצמך מה אתה מוצא בילדות, לקחת אחריות על עצמך ולטפל בעצמך. שכח מהילדה. כל קשר איתה עלול לאפשר לתבוע אותך גם עוד שנים רבות, וגם אם יקרה משהו בהסכמה. תפוס את עצמך בידיים ושנה כיוון לבנות בגילך.
כעת, אחרי שיצרת את הסיטואציה הזאת במודעות מלאה, אתה למעשה אומר לעצמך ולנו "זה לא בשליטתי", או "היא בוגרת".
אתה צריך לברר עם עצמך מה אתה מוצא בילדות, לקחת אחריות על עצמך ולטפל בעצמך. שכח מהילדה. כל קשר איתה עלול לאפשר לתבוע אותך גם עוד שנים רבות, וגם אם יקרה משהו בהסכמה. תפוס את עצמך בידיים ושנה כיוון לבנות בגילך.
תהיה ידיד שלה 5 שנים ואז תוכל להתחיל איתה רק שהיא תהיה מעל גיל 17 ואם היא מעוניינת כמובן
באותו הנושא: