6 תשובות
dark mood והייתי שמחה אם היו מוסיפים אפשרות לזה בסטיפס
תאורה רגילה
dark mood
אממ זה פשוט חסכני יותר בסוללה
וזה גם משתלב עם הסידור אפליקציות והמסך בית שלי ממש טוב
ויש לי אייפון xs וזה דיי מסתיר את הנוצ'
רגיל ביום
בלילה מצב לילה