6 תשובות
dark mood והייתי שמחה אם היו מוסיפים אפשרות לזה בסטיפס
רגיל
תאורה רגילה
רגילה
dark mood
אממ זה פשוט חסכני יותר בסוללה
וזה גם משתלב עם הסידור אפליקציות והמסך בית שלי ממש טוב
ויש לי אייפון xs וזה דיי מסתיר את הנוצ'
אממ זה פשוט חסכני יותר בסוללה
וזה גם משתלב עם הסידור אפליקציות והמסך בית שלי ממש טוב
ויש לי אייפון xs וזה דיי מסתיר את הנוצ'
רגיל ביום
בלילה מצב לילה
בלילה מצב לילה
באותו הנושא: